reklama

Radca pre rodičov a učiteľov: ADHD od Wolfdieter Jenett

Kníh o ADHD, poruchách učenia, AS a HFA mám viac ako dosť. A tu konečne niekto chápe starosti rodiča, ktorý s nimi urputne bojuje ako s veternými mlynmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Táto kniha mi hneď padla do oka. K tejto téme mám blízko, pretože môj syn má v škole značné problémy, ktoré ja neviem riešiť.

Potešená jej praktickým formátom som sa hneď v predajni pustila do čítania. Samozrejme nevydržala som, zaplatila a utekala domov prelúskať ju. Už pri prvých riadkoch som mala pocit, že sa mi prihovára niekto, kto skutočne vie, o čom píše. Sálala z nej nenútená fundovanosť a pochopenie útrap všetkých rodičov, ktorí musia znášať každodenné boľačky školopovinného dieťaťa s touto poruchou. Autor knihy akoby vedel, že jeho cieľovou skupinou budú matky týchto detí. Hneď na začiatku analyzuje práve ich úlohu v celom procese boja proti démonovi s menom ADHD. Preto som tak okamžite vložila dôveru do rúk autora a neprestávala čítať, až kým som neotočila poslednú stranu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kniha je návodom s praktickými indíciami, ako zdolávať problémy v učení, je náplasťou na boľavú dušu utrápeného rodiča, ktorý sa snaží vymaniť svoje dieťa z bludného kruhu. Svojou logickou štruktúrou, jednoduchými grafickými náhľadmi odovzdáva posolstvo o tom, že tu predsa existuje priestor na zlepšenie. 

Každá samostatná kapitola je návodom na riešenie konkrétneho problému či už v živote malého školáka alebo väčšieho adolescenta s ADHD. Vždy keď ma robenie domácich úloh s mojim synom privedie do stavu úplného vyčerpania, stáva sa táto kniha mojou pomocnou ruku a utišujúcim prostriedkom pre akýkoľvek pocit beznádeje. Jej nevýhodou je to, že jej názov ju vyhradzuje len pre diagnózy ADHD, ale určite pomôže mnohým mamám a ich deťom s dyslexiou, dysgrafiou a inými poruchami učenia, aspergerovým syndrómom, autizmom. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: Wolfdieter Jenett)
Gabriela Štelclová

Gabriela Štelclová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada, keď sa veci nazvú pravým menom. Mám rada, keď viem čo jem. Bola by som rada, keby to, čo sa učia moje deti v škole, malo vždy zmysel. Bola by som rada, keby sa už nikdy viac ľudia okolo mňa netvárili namrzene a bez chuti do života. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu